Lunchdrink, bad och långa nätter!

Semesterns startskott gick av på en soldränkt balkong med iskalla GT:s och snack om livet, sex och jobb. Tre favoritämnen för mig.

Bestämde mig ju för att vara modig och ta vara på tillfällen och möten och mötte upp ett killkompisgäng i natten, varav ett gammalt ragg var där. Han raggade på mig igen tror jag? Men min sommar ska inte störas av gamla ragg, besvikelser och krossade hjärtan. Det ska fyllas med nya möten. Så vi svirade på till klockan fem imorse och mitt gamla ragg försvann hem med någon annan, hoppas hon blir behandlad bättre än jag.

Trots alla Gts som han slinka ned så var jag uppe morgonpromenad i solen, yogade och gjorde styrkeövningar. Nu ska jag iväg på en lunchdrink och sedan bada!

Bra start på semestern.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

harligareliv.blogg.se

livsstilsblogg med inspiration till ett härligare liv

RSS 2.0