Tio tinderswipes om dagen

Kaffe och chiapudding och datorn i knät. En timmes promenad och nu på väg till badet. Var ute och dansade till tre. Fick den finaste komplimang jag någonsin hört igår.

Tankar idag. Min mobil är förvånansvärt tyst. Från killar. Det brukar ju alltid rulla in lite sms ,speciellt helger och kvällar. Men alla kanske är iväg på sina landställen? Jag har iaf bestämt mig för att inte låta någon kille få mig att må dåligt och uteblivna sms är verkligen en prövning. Så mantra får bli. Ingen annan får definiera mig eller bestämma mitt värde. Mitt värde ändras inte om jag inte får sms eller om jag inte får sms.

Jag känner också att jag fortfarande inte har träffat personen som jag ska leva med. Jag tror därför inte något av dessa sms skulle ta mig framåt utan det är mest tidsfördriv i väntan på den stora kärleken. Alltså blir smsen ännu mer obetydliga.

Jag satt och drack sangria på min kompis balkong igår och vi kom på att för att vinna på lotto måste man köpa lotter. För att hitta den stora kärleken måste man utsätta sig för möten. Därför tio tinderswipes per dag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

harligareliv.blogg.se

livsstilsblogg med inspiration till ett härligare liv

RSS 2.0